13/2 -09 Inga olyckor - än

Vikten idag: + 6 hg

Dagens intag:

Frukost: Kaffe med äggmjölk
Mellanmål: KRÄM med MJÖLK.....jajaja, jag vet att det inte är LCHF, men kartongen med kräm bara stod där och såg dum ut! *fniss*
Lunch: Kaffe med äggmjölk
Middag: Två laxbitar med hollandaisesås - TROTS att jag INTE tycker om lax!! *yack*

Inga olyckor har hänt idag - än!

Dagen har varit väldigt fin. Soligt och kallt som i helvetet!
I natt hade vi dryga 20 minusgrader.
MH ringde och pratade lite i förmiddags.

Jag ringde C, för att prata lite skit om allt och inget. Det blev 1 timma - igen - som vi pratade!

Nu är det äntligen helg, så jag får rå om Ronny lite. Nu jobbar han ju dagtid, så han är ledig hela söndagen också.

Grisarna mår bra. Men Trasan är kittlig, att han nästan kutar iväg om man skulle råka titta för hårt på honom!
Han lär väl inte bli så där VÄLDIGT tam, inte. För det ÄR ett busfrö i fulla mått.

Idag började jag MÄTA mig runt magen och låren. För där ser man mer OM man går ner i vikt. För har man vatten I kroppen, syns det i regel inte UTANPÅ. Utan bara på den förbannade vågen.

Jag provade mina MC-byxor igen. Och dom börjar sitta bättre och bättre, trots viktuppgångar- och nergångar.

Längtar tills vi kan ta ut motorcyklarna och köra så det ryker!

Någon liten MC-semester lär det också bli. En mini sådan. Borgvattnet hade vi tänkt oss till, tillsammans med ett par kompisar.
I Borgvattnet finns det en spökgård som man kan sova över i. Och det är DET, vi siktar in oss på!
Ska bli intressant, det.

Det var allt för idag.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0