12/2 -09 Migrän igen

Vikten idag: - 7 hg.

Intag:
Lite över dagen: Ett paket lufttorkad skinka.
Mellanmål: Kaffe med äggmjölk

Migränen vaknade jag med. Men den tilltog hela tiden.
Till slut, så fick jag ta 2 citodon och 2 migränsprutor och sen lägga mig.

Anfallet hade gudeskelov gått över tills jag hade min sittning på kvällen.

Ronny myntade ett nytt orsspråk idag!

Jag har varit oaktsam och gått in med mina broddar i köket och hallen.

Så han sa:

Hellre lite snytpapper i trappan, istället för broddmärken i trägolven!

Antagligen har jag gått in med broddarna på, för att slänga något.

Jag har varit och handlat idag. Och köpt bl a gurkor till grisarna. 6 st gurkor blev det - till priset av 103:-!!

Nu är vi båda trötta och ska snart gå och lägga oss.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: Morfen

Hej! Har följt din äggdeff på Kolhydrater i Fokus med spänning. Läste där att du har opererat magmunnen. Blev lite nyfiken för jag kommer eventuellt få göra en sådan operation själv. Skulle jag kunna få ställa några frågor till dig? Min mejladress är [email protected]

2009-02-13 @ 08:51:08
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0