10/2 -09 En jädra låg dag

Dagens vikt: lika som igår = + - 0 hg

Hade väntat mig en LITEN nedgång åtminstone. *suck*

Dagens intag:
Frukost: Kaffe med äggmjölk
Lunch: 2 skivor ost
Middag: 1 ½ hamburgare av nötkött, med ost och dill på
Kväll: Kaffe med äggmjölk

Idag har jag ÄNTLIGEN orkat sätta mig på motionscykeln och cyklat i 30 minuter. *pust*

Annars har jag varit VÄLDIGT låg i både humör och hälsa.

Orken FINNS inte hos mig. *letar febrilt*

Det är kallt.
Det är trångt på vägarna att gå. För det är stor risk att man blir påkörd annars. Visst har jag varningsväst, men det hinner inte scooterförarna se bakom kurvorna. Inte heller bildrullarna.

Jag FÖRSÖKER att dricka mycket, men det tar emot.

Har fortfarande ont i vänster käke och smärtan går bakom örat och neråt i ryggen.

Vi vilade en stund när Ronny kom hem.

Efter nyheterna lär jag gå och lägga mig igen.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0