8/4 -09 Trött HELA dagen!

Vikt: 80,4 kg = -0,5 kg

Motion: Promenad 4 km

**********************************************************************

Upp klockan sex. Trött som attan.

Ronny åkte iväg halv sju till jobbet.

Och jag VAR tvungen att gå ut och gå.

Så det gjorde jag kvart i sju.

Jag tog stavarna denna gången, för jag var trött att jag nästan släpade både stavar och ben efter mig.

Hade dessutom en tid halv nio hos MB, rörelseterapeuten.
Så det var nästan att jag var tvungen att skynda mig.

MEN DET GICK INTE!!! *Grrrrr*

Jag ORKADE inte skynda på min kropp. Den var totalt slut och bara ville lägga sig!

Men jag hann hem till kvart i åtta i alla fall. *Puuh*

Var sen hemma igen vid halv elva och bara DÖK ner under täcket.

Kunde jag somna?

NÄÄ!!!

RLS:en störde mig, så jag fick ingen sömn. Men jag låg kvar i ca en timma i alla fall och FÖRSÖKTE sova en stund.

Nähä, det gick INTE. Så jag steg upp och tog en kopp kaffe i stället.

Sen vandrade jag som ett spöke runt, bara. Orkade inte göra NÅGOT! Inte ens pyssla med datorn. är jag trött, minsann!

Vid tre städade jag till grisarna. Bara DET var en kraftansträngning som inte var av denna världen!

Men nu i kväll förstår jag vad det är!

Det blev ett JÄDRA regnväder (lågtryck) och i morgon är det fullmåne!

Jaha, där hade vi det!

Försökte sova en stund till, efter middagen - men började Ronny raka sig och slå med rakhyveln i vasken!

Men vad faen....!!!

JAG VILL SOVA!
Ville jag skrika. Men gjorde det inte. Sa inget heller, för då hade jag känt mig taskig. Hade inte varit rättvist.

Efter en timma, steg jag upp.

Har inte ens orkat engagera mig i "Det Okända" i kväll. RLS.en sitter i ÄN.

Undrar hur natten ska bli?

Här kommer ytterligare en vinter/vår-bild som Du kan fästa ögonen på:

En sten på min väg

Det är en sten som jag brukar gå förbi när jag går min 4 km promenad.

Vi ses i morgon!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: iike

God Morgon!

Har ett TIPS igen, om det hjälper, mig har den HJÄLPT! Jag KÖPTE fyra veckor sedan, ARTIC ROOT, var trött som ATTANS, men nu efter fyra veckor, HAR JAG INTE BEHÖVT ta siesta mitt på dan, och mycket ork.

Oj, vad Ni har lite SNÖ, som sagt, vi kan åka skidor här, ännu kanske några veckor, igår, blev det inget, var till stan, "guben" min fick lämna sin varan prov, som tas varje 4 veckors period, OM DET ÄR BRA, att blodet INTE är för TJOCK eller för TUNN.

Idag är det mulet och blåser, så det blir KANSKE promenad, KANSKE?

Ha det bra, hoppas Du är LITE piggare idag?

Kram Irene

2009-04-09 @ 08:58:13
Postat av: Shintaida

Hej Irene!

Är Artic Root dyrt?

Var kan man köpa det?

Vad trist att behöva ta varan! Men det är tur att det finns mediciner.

Själv fick jag en hjärnblödning för ca 7 år sen. Det tog på mitt närminne och minnen sen förr. Och lite på balansen också.

Men jag tar inga mediciner för det. Det kallades för Subarack-atack. En blödning i hinnan innanför kraniet.

Men det är SKÖNT att vara av med vissa ledsna minnen som folk försöker att påminna mig om!

Vi hade ÖSREGN i går och dimma i morse.

Mina skidor har varken kommit ut eller in i år skäms.

Ja, jag är Mycket piggare idag! Full rulle!

Kramen // Ylva

2009-04-09 @ 16:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0