7/4 -09 Tidigt uppe och ute

Vikt: 80,9 kg = - 0,7 kg

Motion: Promenad 4 km
             Promenad 2 km

***********************************************************************

Det verkar som om VLCD:n fungerar. Men det tog några dagar innan kroppen fattade.

Men det är SVÅRT att inte äta vanlig mat. Men lättare när man ser att vågen går NERÅT!

Men jag MÅSTE gå ner SNABBT, för att kunna komma i mina MC-kläder, utan att dom spricker när jag rör mig!

4 km-promenaden tog jag redan kl 7 i morse.

Det var - 4 grader, men dock skönt ändå.

När jag kom hem igen, gick jag och la mig. För jag FRÖS som en liten blå gris!
Hade inga extra byxor under dom vanliga.
Men jag hade vinterjacka på mig.

Nu lyser solen så fint. Ja, det gjorde den i morse med, men då var den inte varm.

Har varit på sjukhuset och fått mer mediciner för min RLS. Dosen var för låg.

Min middag bestod av Nutrilett och en halv grapefrukt.

NU börjar jag bli MÄTT på det lilla. Men på kvällen måste jag i alla fall ta en Nutrilett till, för att stilla magen lite.

Efter "maten" drog jag ut på en promenad på 2 km. SKÖNT i luften och varken för varmt eller för kallt.

Mannen min, höll på att joxa med sin musikanläggning.
Han har köpt ett nytt ljudkort till datorn och så var han tvungen att löda lite sladdar för att det skulle passa.
Nu är han nöjd och glad!

Kan både spela in och spela upp, både när han själv spelar eller om han har en mp3-fil eller CD.

Ikväll blir det tidigt i säng, känner jag.

Är trött som en bandit, men jag VETVÄL att jag MÅSTE lyssna lite på talboken först, innan jag kan somna!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida


Kommentarer
Postat av: iike

Så Du har börjat med NUTRELETT, har aldrig provad, men grattis till nerdgången!

Heh, heh, så Du har börjat med SEX, redan på morgonen, läste bara rubliken, och TÄNKTE HOPPSAN ;-), men det var inte så farligt, härlig atmosfärd har Du, vägen.

Idag har det varit HELT UNDERBART, for och åkte skidor redan klockan 10, en och halv timme, sedan bulladeg åt dottern, och ut å sola, när bullerna var färdiga.

Kram Irene

2009-04-07 @ 16:55:56
Postat av: Shintaida

Hej Irene!

Jo, NU MÅSTE jag VERKLIGEN försöka att komma ner i vikt, därav Nutrilett. Både för MC-ställets skull och för ledernas.

Lederna lider. (vitsigt blev det ju!)

Hahaha...jag ville ha en rubrik så att folk skulle reagera,när det gäller sex på morgonen!

Och det verkade som om det fungerade, i varje fall på Dig, Irene! fniss

Får jag fråga - i vilken landsände BOR Du, eftersom Du BÅDE kan åka skidor OCH sola?

Här kan vi inte åka skidor längre, utan bara sola. Jag kan bara sola om jag ställer en stol i en snödriva på gräsmattan!

Tror säkert att bullarna blev goda! smaskigt

Kram // Ylva

2009-04-07 @ 19:40:44
Postat av: iike

I Norrbotten :-)

2009-04-07 @ 21:47:18
Postat av: Shintaida

Irene!

OJ...det var långt upp!

Själv bor jag i Dalarna, vid Falun.

Kram // Ylva

2009-04-08 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0