5/4 -09 Sex på morgonen!

Vikt: 81,2 kg = - 0,8 kg sen i förrgår.

Motion: Promenad 2 km klockan sex i morse

***********************************************************************

Inte mycket hände igår.

Jag skottade bort snö som fallit från taket och tog sen en 2 km lång promenad.

Ronny städade i musikrummet och köket under tiden.

Sol hela dagen och man riktigt HÖRDE hur snön drog sig tillbaka!

Idag var jag ute klockan sex i morse och tog en promenad. Det var frisk, hög luft och lätt kylig. Men skönt var det!

Sen, när jag kom hem, så kröp jag ner i sängen igen, efter en halv kopp kaffe.

Trynade sen av och till fram till tio, när Ronny hade nytt kaffe på gång.

Han kom upp med det till mig.
För han VET att jag INTE kan motstå kaffe när det serveras! Listigt gjort!

NU börjar solen titta fram av och till här. Undrar om den orkar hela dagen?

Hörde att det kunde bli lite regn idag.

Det har inte regnat idag. Solen har varit framme mest hela tiden. Men blåsigt har det varit.

I dag blev jag medarbetare på Miljonär.ifokus

Ett spännande uppdrag!

RW hälsade på idag, helt oförhappandes. Det är en av Ronnys kompisar från hans förra jobb. De jobbade ihop i 29 år, innan Scania lades ner.

Jag har sovit min middagslur. Den blev lång! Minst två timmar.

Nu ska jag fördjupa mig i Parlamentet.

Må väl där ute!

Med Stjärnljus // Shintaida




SKRIVER ALLTEFTERSOM UNDER DAGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0