25/4 -09 Ingen motivation längre

Vikt: 78,6 kg = + 0,7 kg (utan vattendrivande)

Motion: Ingen motivation längre


************************************************************************

Jaaaa, motivationen för motion har bara runnit av mig sen igår.

Jag ORKAR inte hålla det tempot mer!

Idag steg jag upp tidigt i alla fall och gick och duschade. Kunde inte sova längre.

Vaknade klockan sex. *suck*

Och jag som är ett sömntryne i vanliga fall!

Ronny sover än, så sött. Han var VERKLIGEN trött i går kväll!

Joo, jag glömde berätta att jag spelat på V75 för första gången i mitt liv!

Jag valde på namnen.

Får se hur det går i dag. Men när det är sändning, är vi säkert ute och åker MC.

Förresten - igår när vi fått ny spis, så tyckte Ronny att vi skulle ha en ny spisfläkt också. Han tyckte inte dessa två passade ihop, som det är nu.

Så han beställde en ny spisfläkt!

Vad KUL!

Förr var jag en riktig bullmamma, men det rann ut i sanden när barnen blev stora. För vem skulle jag baka till då?

Men nu kan jag baka FINT och mycket med nya spisen till Ronny, för han är ett kakmonster! Är glad i den nya spisen så! Larvigt glad!

Nu har vi varit ute på en 14,9 mil lång MC-tur.

Vi åkte till en glasskiosk några mil härifrån.

Jag var sugen på deras glass. Den är värd att åka långt för, må Du tro!

För 25:- fick men en sån HÄR stor glass med nötkräm bredvid i en burk:



Visst ser det smaskigt ut??

Det var SUPERGOTT!

MEN jag är ju nötallergiker, så nu är jag sårig på överläppen. *suck* Men det var det värt!

Sen åkte vi till C och hälsade på. Fick kaffe och en lång, god pratstund! Det var jättetrevligt!

När vi kom hem, invigde jag spisen, minsann!

Det blev falukorv och makaroner till Ronny och falukorv och sallad till mig. Spisen fungerade UTMÄRKT!

Mitt i det stöket fick vi främmande.

Det var CG som kom på besök på sin MC.

Så Ronny och han satt i köket och pratade en bra stund.

Jag gick upp och bytte om och kollade datorn.

Ja, det var allt för idag!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida






SKRIVER MER UNDER DAGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0