22/4 -09 Hopplöst, alltså!

Vikt: 77,9 kg = +- 0 kg (åt mat igår *suck*)

Motion: Powerwalk 4 km
             Powerwalk 2km


**********************************************************************

Vaknade, drack kaffe och gick ut. Flåsande och stånkande kom jag hem.

La mig en stund till.

Vägde mig sen.

Men VAD FANKEN....SAMMA vikt som igår! Jaja, försökte jag trösta mig själv, jag har i varje fall inte gått UPP i vikt..

Men se...det var som att tryck på min surhetsknapp!

Jag var sur hela dagen, att inget blev gjort!

Inte nog med det!

Datorn pajade/trilskades titt som tätt, så den ville jag bryta över mitt knä eller stampa på den!

Fläkten i den lät som om den skulle rusa till månen!

Och Ronny var inte hemma och kunde hjälpa mig, vilket gjorde mig ÄNNU surare.

Man orkade inte sitta och lyssna på eländet! Man blev nervös av det.

Så jag slänge igen fanskapet och lät det vara tills Ronny kom hem.

När han kom hem, blev jag LITE snällare.

Men det har varit en JÄDRA dag!!

Han hittade inte heller felet på den, så vi fick omformatera den IGEN!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0