21/4 -09 Motion och åter motion!

Vikt: 77,9 kg = -2,7 kg ( har tagit mina vattendrivande som jag ska)

Motion: Powerwalk 4 km
             Promenad 1,4 km
             Powerwalk 2 km


**************************************************************************

Idag har det mesta av tiden och orken gått på motionen.

Men det ger resultat. Och jag sporras av en sida, där man kan registrera sina steg. Och har man ingen stegräknare, kan man omvandla powerwalken/promenaden till just steg.

Det är ett KUL program!

Min stegräknare strejkar varje gång jag går powerwalk eller promenad. Den registrerar bara "hemmastegen".

Så jag tog fram en ANNAN, som jag haft liggandes i en låda. Så DEN ska provas i morgon.

Annars får jag köpa en ny, för dom jag har, har jag fått genom prenumerationer på olika tidningar.

Idag fyller en som jag känner väldigt väl, 25 år.

HIPP HIPP HURRA!!

*vinkar glatt*

iike har jag verkligen saknat!

Skönt att hon är tillbaka nu!

Välkommen tillbaka, iike!! *kram*

Det har varit sol, men snålblåst idag.

Så jag har inte blandat blodmjöl eller planterat om inneblommor som planerat.

Ska se i morgon.

Städat till grisarna och gett dom GRÄS!

Dom börjar pipa när man säger: GRÄS.

Det är nog S:et dom reagerar på. För man kan även säga: PARIS, så börjar dom pipa.

Nu ska jag se om mina tår, för jag tror att jag har skavsår på någon av mellantårna. Men jag kan inte klura ut VILKEN!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: iike

Oj, vad snällt sagt, att någon saknar MÄI :-)Skulle jag har Din vikt, skulle JAG VARA SMAL, är ju 180 cm lång och om vikten skulle vara 80 kilo, då skulle BMI vara 25, men icke sa nicke, har 15 kilo FÖR MKT. Om stegmätare, har FLERA STYCKEN, men ingen funkar, brr vad man kan bli arg :-(

Ja GRÄS och Paris, låter säkert likadant i deras öra.

Var idag i stan och gorde mig SNYGGT? Kliptte håret, behövs inte mera, när man känner sig DIREKT SNYGGARE ;-)

Kram Irene

2009-04-22 @ 16:51:04
Postat av: iike

Hmmm......borta?

2009-04-24 @ 08:35:40
Postat av: Shintaida

Hej Irene!

Klart man saknar Dig! Alltid lika kul att läsa Dina inlägg!

Oooh, jag önskar jag var 180 cm lång! Jag är "bara" 164 cm till mina (nu) 77,9 kg.

Det är KUL med stegräknare, för man går mer då, för att "samla" steg, så att säga.

Visst känner man sig FIN när man klippt sig! Det blir ett "sjävförtroendelyft", kan man säga.

Nää, jag har inte varit borta, bara problem med datorn och seg i pallet. Men NÄSTA vecka, onsdag och torsdag är jag på kryssning! Jippi!

Kram // Ylva

2009-04-24 @ 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0