19/4 -09 Formaterat om datorn

Vikt: 78,5 kg = - 0,2 kg

Motion: Promenad med stavar 4 km
             Powerwalk 2 km


***********************************************************************

Dagen började med kaffe och en promenad på 4 km. Det var kallt! -5,7 grader.

Sen gick jag som vanlig och la mig.

Sov rätt länge men i omgångar. Ja, det vore väl fan om man skulle få ihop till MINST 3 timmars sammanhängande sömn, både under dagen och natten! Det får jag inte.

Fläkten på min datorn har gått på HÖGVARV! Ungefär som om den ville till månen.

Ronny provade MÅNGA olika alternativ, innan han sa att det var lika bra att formatera om den och ominstallera skiten.

Jaja, bara JAG slipper, för jag minns inte hur man gör!

Som tur var, hade jag skivor som lägger in allt det JAG vill ha, som mina spel och vissa program. Så egentligen var det inte svårt, men jag tyckte det var hopplöst.

Det är inte länge sen vi gjorde det sist.

ALDRIG får man behålla sina high score på spelen!" *suck*

Jag gick ut på min 2 km powerwalk, så fixade Ronny min dator.

Han är DUKTIG på sånt!

Jo, jag har börjat med POWERWALK istället för vanlig promenad. Det ska, sägs det, förbränna fler kalorier. Man ska gå i en sån takt, att det känns som om man vill börja springa.

Håll en sån takt i uppförsbacke! hahaha

Vem fasiken klarar det? Inte jag i alla fall. Jag höll ju på att där  i den värsta lutningen! Det var det INTE värt!

Nä, powerwalk i nerförsbacke och plan mark klarar jag med mina korta ben och tunga kropp.

När jag kom hem igen efter 25 minuter, var datorn i princip klar. Bara skrivaren som skulle installeras om.

Och jag var helt slut! *puust*

Annars har det varit en händelselös dag.

Jag tar Gud på orden: Söndagen är en allmän vilodag. *fniss*

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0