10/4 -09 Motorcyklarna ute!

Vikt: 79,4 = - 0,8 kg

Motion: Promenad med stavar 4 km
             Motionscykel = 30 minuter = 8,7 km


**********************************************************************

6,30
var jag ute och tog min promenad.

Vill göra det på morgonen, så är det gjort. *ler*

Sen gick jag hem och la mig igen. Skönt som attan, eftersom det var minusgrader när jag gick.

Ronny fick rycket att byta olja på våra motorcyklar.

Och så HÖRDE jag att han körde iväg med MIN motorcykel!

Men vad faen?

Jag gick ut och han hade kommit tillbaka.

Sen skulle han ut och köra sin egen, men hojtade jag på honom och sa att jag ville åka med.

Jösses, vad han körde!

Det blev en tur på ca 1400 meter. Men ögonen hann tåras i alla fall.

Jafg gick in och städade till grisarna under tiden som Ronny bytte olja.

Annars brukar han städa, när han är ledig.

Jag har vilat mycket idag, utan att sova. Uttråkad eller trött, vet jag inte.

Provade MC-stället......OCH DET SATT TAJT!!!!

Tjockare än förra sommaren har man visst blivit!

Så jag blev så ledsen, så jag hoppade på motionscykeln i 30 minuter. Vilken tröst, va?

På kvällen åt jag lite inlagd ost i olja. Det var mumsigt!

Sen tittade på på KING ARTHUR på femman och sen blev det ner i loppelådan.

Må Väl Därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0