Torsdag 11/03/10 - Del 1 - Det går neråt!

Det var ju invägning på VV i söndags för mig. Ja, även förra söndagen. Men då hade jag gått upp, vilket jag hade räknat med.
Men i söndags hade hag gått NER 1,2 kg sen startvikten!
Dock egentligen 2,6 kg, om man räknar med uppgången sen veckan innan.

Det var en SKÖN känsla!

Jag äter enligt mina ProPoints. Och det känns som en lättnad, när man slipper se diagram på både kolhydrater, fett och protein.
Man går efter sina points och inget mer.
Jag har för närvarande 29 ProPoints om dagen. Plus mina veckopoints som är på 49 ProPoints. Och sen har vi ju mina motionspoints, som varierar från vecka till vecka.

Men motionspointsen har jag inte behövt använda. Inte heller hela veckopointsen.

Nu försöker jag motionscykla tisdag, torsdag och söndag.
Och det med en jävla fart!
Svetten bara rinner!
Jag cyklar 60 minuter.
Sen kasar jag av cykeln och nästan kryper in i duschen, för benen är svaga!

Tjingeling så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0