Tisdag 24/02/10 - Del 1 - ViktVäktarna - here I come!

Ja, så var man igång med ViktVäktarna!

Jag började i söndags, men på allvar i måndags. Jag kör Online, så slipper jag träffa folk. Och så sparar jag bensin och slipper gå på möten. Det gäller bara att ha disciplin på sig. Men jag har ett bra stöd i min sambo.

Det var HAN som tyckte att jag skulle börja på VV Online. För han har sett mig prova de flesta bantningsmetoder nu. Och inget har hänt. Bara gått upp mer. Men JAG har trott på de olika dieterna, men inte HAN.
Nu är det JAG som lutar mig tillbaka och ser vad som ska hända. Är försiktig i min positivitet. Men HÄR tror min SAMBO stenhårt på mig! Så då går det säkert.

Har inte gått ner något under dessa dagar, utan gått upp. Men idag verkar det som om det stannar av lite med uppgången. Jag kanske får se nergång i morgon?

Idag har jag motionscyklat 90 minuter. Och fick 5 ProPoints. DET tyckte jag var lite, med tanke på hur min bak och mina knän led! Skulle vara bonuspoints för smärta!

Det är för kallt att gå ut på promenad, även om solen lyser. Vi har just nu -17 grader.

Det var därför som jag cyklade istället.

Lyssnade på Mix Megapol under hela tiden. FY TUSAN, vad DET blir tråkigt! Samma skit hela tiden!

Jo, innan jag cyklade, så åt jag en bra frukost med gröt. Det var en halv timma efter det, som jag cyklade. Det rekommenderade min dietist igår, att man ska göra.

Det kändes mycket bättre, än när jag kört på tom mage.

När jag cyklat färdigt, duschade jag och fixade tvätten. Sen gick jag upp och tog mig ett päron och en kopp kaffe.

Det var mumsigt!

Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0