20/6 -09 Mer besök!

Vikt: Har inte vägt mig

Magmått: Har inte mätt mig

Steg: Har inte stegräknat

Motion: Har inte motionerat


**********************************************************************

Vaknade kvart över nio och steg upp och tog en kopp kaffe.

Var uppe ett tag och åt frukost.

Men sen blev jag trött igen och la mig.

Jag lyssnar på min kropp när den är trött. Det är en signal om att den behöver vila sig eller läka något. Kanske psyket?

Vem vet....

När jag vaknade igen, efter två timmar, duschade jag.

Och PRECIS när Ronny skulle gå ner och duscha, knackade det på dörren!

Gäster igen!

Då var det Svärmor och Ronnys lillasyster med familj som kommit.

Det var trevligt!

Tur att paviljongen var färdig, må jag säga!

Vi var sex personer. Lite trångt i köket hade det blivit.

Så vi fikade där nere i paviljongen. Åt glass, drack kaffe, åt maränger och så ville Ronny att jag skulle bjuda på mina goda bullar. *ler*

Dom blev uppskattade.

Vi satt där i dryga tre timmar och hade det jättetrevligt.

Men i slutet, såg vi att mörka moln tornade upp sig på himlen.

Men det skulle ju inte BLI något regn idag enligt väderprognoserna!

Några minuter efter att dom kört, så brakade regnet löst.

Det riktigt porlade i stuprören.

Och jag som hade tänkt att vi skulle grilla igen!

Tji fick jag allt!

Men skuren varade inte så länge, men den var väldigt intensiv.

Så det blev att laga mat på spisen idag också. *suck*

Men mätta blev vi.

Inget på TV, men vi tog fram chips och jordnötter i alla fall och satte på en osedd DVD.

Vi såg BEDTIME STORIES. En Walt Disney-film. Den var kul! Kan rekommendera den varmt till dom som har humor!

Sen såg Ronny på K19, en ubåtsfilm. Men den har vi sett en gång innan och jag tyckte den var så hemsk, att jag inte ville se den igen.

Så jag la mig och läste istället.

Somnade vid två-tiden, tror jag.

Ett uppvak hade jag vid sex-tiden på söndag morgon. Och då ÅT jag IGEN! Jädra skit!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0