12/4 -09 Vackert väder och MC-tur

Vikt: 79,4 kg = + 5 hg ( utan vattendrivande)

Motion: Promenad med stavar 4 km
             Promenad 2 km


**********************************************************************

Steg upp klockan sex, som vanligt.

Drack en kopp kaffe och gick sen ut vid tjugo i sju. Gick 4 km stavgång. Och detta med solen i nyllet!

Sen gick jag som vanligt och la mig igen.

Idag har jag inte tagit något vattendrivande medel.

Vill se om kroppen har ställt om sig till enbart VLCD, grapefrukt och rädisor.

Och det VERKAR så, med tanke på att jag INTE har gått upp mycket i vikt under natten.

När jag sov, tog Ronny i med hårdhandskarna mot slyet, som snön slagit ner. Det var buskar som skulle klippas ner och lite sånt.

Sen bytte han däck på min bil.

Under tiden fixade jag lite här inne. Hade piggnat till då.

Vid två-tiden, fick Ronny ett ryck och ville ut på motorcyklarna.

Det blev till Rättvik och äta glass och ta en kopp kaffe på vårt favoritfik.

Sen körde vi kringelikrokvägar hem.

Hela resan blev på 12 mil! Men det kändes inte som att köra 12 mil med bilen, inte!

Det tog tre timmar.

När vi kom hem var det dags för middag. Det fick bli en snabb variant för Ronnys del. Jag tar ju min nutrilett.

I kväll hade vi grisarna uppe i sina mysmössor. Dom fick minimajs.

Under tiden tittade vi på filmen BOLT. Den var rolig! Och lite hjärtskärande.

Men NU är det dags att lägga sig om man ska upp klockan sex igen i morgon!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0